Rabu, 31 Desember 2008

hadiah buat perjuangan mereka




Untuk suatu jihad paling panjang, dengan bilangan mujahid paling sedikit, bilangan musuh berganda-ganda, ini yang kumampu hadiahkan.

Untuk suatu perjuangan mempertahankan Islam dengan masjidil Aqsa sebagai satu daripada tiga masjid dalam Islam, mempertahankan negara dari sebuah kezaliman yang nyata, memerangi musuh Allah yang telah pun disebut dalam kitabuLLah, mereka serahkan jasad mereka demi perjuangan ini. Aku, dengan rendah diri dan hina seorang hamba yang lemah, menghadiahkan hadiah ini.

Ya Allah, sesungguhnya kami meletakkanMu di batang-batang leher musuh2 kami, dan kami berlindung denganMu daripada kejahatn2 mereka Ya ALlah, leburkanlah kumpulan mereka, pecah belahkan dan kacau bilaukan persatuan mereka, goncangkan pendirian mereka dan hantarkanlah anjing2 kamu kepada mereka. Wahai Tuhan yang gagah perkasa, wahai Tuhan yang penuh raksasa wahai Tuhan yang murka. Ya Allah ya Allah ya Allah.

Wahai Tuhan yang menurunkan kitab, wahai Tuhan yang mengarakkan awan,wahai Tuhan yang menewaskan bala tentera al-ahzab. Kalahkan mereka kalahkan mereka kalahkan mereka dan menagkan kami ke atas mereka.

Tidak ada komentar:

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .