Senin, 25 Juli 2011

aku fydo lagi kan

hari ni ada dua kesedihan :

1) pakcik yang poyo dan rude to me.
2) tukang jahit telah merosakkan baju aku yang santeeek tuh! ROARRRR!!

citer pasal paccek nih - die sendiri pun confuse nak komplen pasal pe sebab die sakit kapla bukan gigi! pahtu nak salahkan aku cabut gigi dia n sakit tu tak hilang after 1 week...heck, aku cek extraction socket - healed! no pus. xray taken - no roots retained. dey uncle, u are over acting! (hehehe..xdela cakap camtu)

banyaknye paccik ni cakap, antaranya yang dapat aku ringkaskan(banyak cakap tol) ialah :

a) pacik ni rasa aku cabut sampai tertinggal roots. - tapi dalam masa sama, dia cakap masa aku cabut tu senang je, xsusah-meaning, no root retained. (paccek ni mmg confuse dgn diri sendiri)

b) paccek ni tak percaya pada budak muda cun melecun macam aku, katanya aged person more skillful - of course, thats why actually i want to reject you, but being a polite doctor, i wont do that. lepas kata macam 'me, trust more on doctor tua' dia kata jangan terasa ya - what the fish!!!

c) dia kata dia datang klinik krajaan ni sebab sambil2 lalu saja, bukan sebab betul2 nak datang-bukan sebab no money, so jangan pandang rendah. (mind ko yang memandang rendah pada orang tak berduit, sebab tu ko fikir org lain pun macam ko,tp sebenarnya dalam dunia ni ada macam2 jenis orang dan aku bukan jenis memandang rendah pada orang tak berduit, aku memandang rendah pada orang tak berakhlak!)

history - paccek ni penah ada vertebral ....itis. what the...macam penyakit2 yang hanya menyerang org hati busuk aja. bhahaha..

the pain elicited by drinking cold drinks, pain was intense, from jaw, going up to left ear. patient smokes a lot! patient has bad attitude(very important point). bad oral hygiene, several mobile teeth.

to come to the diagnosis, i'll do the scaling first ya pacek jahat!

Tidak ada komentar:

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .