Rabu, 03 November 2010

hate everything that happened

AaaaAaAAaaaaaaaAAAaa

banyaknye silap aku hari ni, dsa amek kesempatan terhadap keinnocentan aku n kelembapan aku. nyampahnyeeeeee....
pastu banyaknye komplen patient mcm2...hey, dsa memang tersangat garang n meluatkan berbanding doctors hokkay. tulunlah..but after all, dsa yg bersama dentist(aku) hingga ke akhirnya, di saat jatuh bangun, teman makan(sebab sama2 kluar lambat) sooo~~
bluuurprpppp...muntah!
ada senior yang expressionless n langsung tak ramah. org tegur baju cantek die wat muke aa? smbil kerut kening then blah..WHATTTT? hmmm..masalahnye die adalah senior yg rajen cover keje aku so, tahan je la keexpressionless die tu! uuuuuu....adui, but tqvm.

there's something kinda private happened to me today. of course i cant write it here, sungguh memalukan. sesetengah org soo gatal n berani, and i dont know how to make an expression that i dont like u main2 like that.

its just that i feel like i am someone who likes to please someone i haven't know much. it is because i am taught to do good to all people, and not to put bad impression to anybody i haven't know well. so it is normal(should be done)to act not so pleasing to people i already know, and to certain people who i already know is bad, to be bad to them as well....haih peningnya haku kecek inggereh.

macam2 jadi masalah. kenapa lah!? org pijak kapla kan.

apa2 hal aku kena kembali pada apa yg Allah nak, bukan manusia nak.
kuncinya mudah, amalnya tahulah macam mana..
Allah with me.

Tidak ada komentar:

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .