Selasa, 19 Oktober 2010

mengenali taiping sedikit demi sedikit.

ahhhaha!

tadi singgah petronas sekejap sebelum balik rumah. dh kali ke3 kot.. masa 1st time siap tanya si cashier tu, pam yg blkg num brape sebab lupe nk tgk sblm ke kaunter.ehehhe..buang malu jauh2 pasal malas nk g check balik.wakaka..

pastu hr ni masa g lagi, sengih panjang sikit dia. mungkin dh kenal kot!! ni la yg tanye pam tuh, adeh! siap tanya nape parking jauh bla2...then aku cakapla takut org langgar kalo parking tmpat lain (cop, dia usha keta aku la kan? )..n conclusion aku, terpaksalah kata tu keta baru..hehehhe..suke gak sbnrnye nk kata keta baru ahhaha...belum habis excited keta baru..ye la, x celebrate pun tau..dapat2 keta terus kene rush ke taiping balik. ok babai dah! --> segan rasanya nak dtg lagi, tapi mesra petronas tu mmg akan jadi tmpt prsinggahan aku utk setahun dua nih! uhuuu

pastu kwn kt tmpt kerja puji baju aku cantek.kekkekek..cantik2..aku pun rasa happy n riang ria rasa mcm kanak2 pakai baju ni yg meriah warna warni merah kuning bunga2 macam taman bunga yg sesak. hahaha..kain cotton mcm budak sekolah.

ok la hari ni, boleh meletakkan beberapa inci senyuman di bibirku.

tapi sedihnya tgk patient macam2..isk isk..cerebral palsy, tube feeding, cleft, parents sebaya aku, anak 1st cleft. tapi diorang sume TABAH! aku patut contohi mereka lah ye!

dan, aku punye knowledge macam hampas. DSA yg menunjuk ajar aku - which means, mereka tak yakin dengan aku..so belajarlah lagi kan! takkan xtahu nak buat2 tahu, nampak lg bodoh kot.

ok, so long

salam kerja untuk semua.
semoga dapat cuti rehat panjang, eheheh

2 komentar:

Ree mengatakan...

ada org kata baju cottton mcm kain langsir! hahha
weis, balek tiap mgu. mntg2 dh de keta!!

buhayrah mengatakan...

ofcos blk. cotton trend tkini ok..

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .