Rabu, 20 Oktober 2010

meluatnya tensennye org mengumpat everyday

tensennye org sekeliling aku semuanya jenis kalau nak berborak tu mesti topik2 yg berkisar mengenai kehidupan org lain. hari2 mengumpat, x bosan ke? x takut dosa ke..

eeeeiiii...aku ni baru so kalau boleh nak berbual2 ngan kwn2 sekerja..nak happy, so aku join borak..tp bnyknye org nak borak pasal org lain tak tahan aku..

pastu satu hal lagi boleh tu bergurau cubit2 laki pmpuan. yg pmpuan tu baru kawen, yg laki bujang. pastu kdg2 gurau berabang sayang suara manja. apehal ni ok?! rebut tempat duduk sama2 tampar cubit2 hmmm? pastu nk amik air smayang buka tudung ade laki kt depan. what the tttt...grrrr....diorg ni bukannye moden ke hape. masalah diorg ialah kurang kesedaran agama. simpati sangat. rugi bertimpa-timpa dunia akhirat.

kalau hari2 aku join borak ngan diorg memang membukit dosa aku, hari2 makan daging saudara sendiri.

Tidak ada komentar:

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .