Senin, 22 Februari 2010

coz its monday

everything happens for a reason. yeah right.
Tapi kan, bes sgt ke marah student? ek eleh! haha..
Kalau aku buat salah sket kan,pandang aku macam besar gile salah ko! huaha..ini sangat menyedihkan tapi ada aq kesah kan? ayat aku yang wajib bagi setiap hr isnin ialah 'ada aq kesah?!'
MEMANG aku tahu banyaknya salah aku, tapi bila kita terlalu memikirkan lemahnya kita, salahnya kita, kita akan jadi lemah semangat. Memang sebelum2 ni aku sangat lemah semangat bila kena tegur macam2 sangat dan aku amik berat pasal teguran tu..So sekarang, memang aku amik note pasal kelemahan aku, tapi dont take it personally. Siapakah doktor itu, lantaklah dia. Yang penting aku belajar, yang penting markah aku dan partner aku.
Hei, sekali lagi, bes sangat ke betulkan kesalahan orang lain dan bes sangat ke menunjukkan ini salah dan ini betul dan aku betul?
Sekali lagi aku rasa nak tampal kat kepala aku, 'aku lemah' so ko takkan terperanjat lagi dengan kelemahan aku! Tak kesah betulkan aku, itu memang sepatutnya, tapi biasalah, student ada salah silap kan? aku bukan specialist lagi lah!
Rasa sedih adalah biasa saja, tapi bila orang lain pun turut rasa sedih akan kita, aku rasa bertambah sedih lagi. Same goes to being stupid. SO WHAT?!

Tidak ada komentar:

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .