Kamis, 14 Mei 2009

hal terkini-kini

The final exam schedule is already in my hand, 2 weeks ago. That time i wasn't aware of how crazy the exam schedule is. I have 10 papers within 2 weeks of exam, and another 3 practical exam which is in this week. EVERY paper is important and difficult, so preparation must be good and perfect.

(switch bahasa ;p)Habis sahaja minggu klinik n kelas, aku buat jadual, dan sangat tak sempat untuk aku habiskan semua, SEMUA sillibus dari sem ni, sem lepas dan sem lepas lagi. Hello, 3 sem punya material nak cover dalam 1 minggu, dan untuk 10 subjek. Maaakk.. Sejak tu aku jadi terlalu tension sebab material yang dibaca susah dan banyak..isk.

Tapi kadang-kadang aku malas gk, tido2 tapi dengan rasa bersalah sebab tak ikut jadual yang aku buat. Whuich means, aku tungggakkan subjek tu ke esok, lalu bertimbun-timbunlah macam gunung bahan pen-study-anku.

Cepatlah, aku nak tidur tanpa rasa bersalah, tak study dan relax-relax sepuas hati tanpa rasa berat kepala dan paksa-paksa diri nak menghabiskan studies.

aaa..setiap kali tido rasa bersalah...dah la lama tido! ;P penatla buat exam guna tangan tapi satu badan penat! Kalau tak buat pape pun, study juga penat sebab duduk atas kerusi lama.

Woi cik sedangexam, ibadah selalulah tingkatkan. ALlah selalulah diingati. Ibu bapa selalulah didoakan. Redha ALlah, berkat dan ukhuwwah dengan sahabat itu penting. Exam bukan segalanya dalam dunia, tapi marks kena dapat tinggi ok!

1 komentar:

Anonim mengatakan...

dah rasa macam nak muntah menghadap notes.euww

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .