Senin, 11 April 2011

semoga aku lebih cemerlang!

assalamualaikum wbt.

lately, kehidupan aku sangat lembap, tidak sihat, banyak tidur. Kepala pening, tidak berfikir. Otak mati!

Aku kalau boleh naaak...

530 - bangun pagi
540 - tahajjud
550 - hafaz alQuran
600 - subuh
615 - exercise
645 - masak sarapan
700 - iron baju
710 - mandi, sarapan
730 - g kerja
1730 - rehat@makan, solat
1800 - basuh baju/kemas bilik/masak
1900 - mandi, solat maghrib
2000 - makan, tgk berita, solat isya'
2100 - buat sesuatu yang berfaedah la sikit!!!!

tapi disebabkan otak aku dah lembap skrg, aku xtahu dah nak buat ape?! nak study....alahai malasnye! nak surfing...alahai mood aku dicuri orang! nak menanam bunga ke??? ehem2....nak berbisnes?? WOWOWOWOWOW...
hehe..macam2 aku nih!! apa sebenarnya minat aku eh?

sebelum ni aku pernah cakap yang, cuba ikut flow apa yang kau nak buat, it shows that u have confidence in yourself! skrg ko dah ada kerja, ada monthly income, that u wont ever kekeringan coz ur acount will be topped up every month kan. kekekeke..

Sooooooo....jom, do something yg mengembangkan minda! hehehe...aku rasa otak aku sangat tertutup skrg nih..haish..

Tidak ada komentar:

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .