Rabu, 11 November 2009

psycho patient

assalamualaikum wbt.

guess what..patient aku datang dengan tak berbutang baju kat depan..auw, takutnye. rambut menggerbang, tanpa dia cakap pun aku tahu yang die ni ada psycho problem. well, thats not a biggie, i want cases.so what. sume org yang nampak tegur aku, your patient...he is..yes, yes...i answered.of cos patient aku ni x btau yg die ad psycho problem ok.

Uhoh..x kesahla kalo die de prob ke pe, masalahnya, suruh kumur die g minum air tuh!! my partner said, is he gargling or drinking tea there? ouch..euuuww, ouch bagi pihak dia, dan euww bagi pihak aku. aku dapat bayangkan betapa gelinya berada di tempat dia, well, dia not fully sane kan, so expect something like that.euww, uh oh! lepas aku kerja (scaling) kan banyak darah dan plaque (kotoran pada gigi)yang keluar, so lepas kumur tu sepatutnya geli sungguh nak minum ke pe...x tau la dia luahkan balik ke trak...tapi air dalam cawan habis dengan keadaan sink tidak berair...means, dia telan ok.auw, sadis. suction plak dia letak dalam mulut dengan mulut dia tutup, eh oh, main2 ke pe...geli dowh aku sebagai dentist.

then, masa aku kerja, terasa macam vision semakin lama semakin limited, acces semakin kurang, eh, kenapa tetibe handpiece takleh gerak..wallawei, die tutup mulut da!! so terpaksa la berzikir menyebut 'iftah aktar' sebab dia memang buka time aku nak baru nak start je,lepas tu dia akan slowly tutup, ingat aku tak perasan? hello.

dan cite pasal Dr B, kelmarin dia sangat ok. mungkin dia ada dua personality, kuikui. ok2, aku salah jugak, tapi cara dia handle tu nampak janggal, dia stress kot, bukan student je stress, lectures pon.

hello2, study banyak lagi. notes dan study,study dan study, hafal dan hafal. cool and calm. sume skalilah!

Tidak ada komentar:

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .