Senin, 02 November 2009

dibantai Dr B

semalam aku cakap yang Dr B takkan lepaskan kau semudah itu, and it already menjadi kenyataan. gosh!! ingatkan semakin berilmu seseorang, semakin berakhlak, but the reality isnt like that! its totally the opposite!!
Dr B ni membuatkan hariku gelap gelita dan mendung semendung hari ini. Walaupun hari ni hujan lebat gila dan aku plak pakai baju kurung nipis sejuk sampai tulang hitam bone marrow segala macam nak patah tulang dah, tapi api membara marah tensen dgn Dr B ni masih takleh padam..ewah aku..
huiiii...never ever letakkan expectation yg sangat baik buat seseorang yang kau memang dah tau tidak baik. what? yeh of course lah! Hati kau tu tak payah terlalu baik memikirkan kesusahan orang lain sebab dia tu tak fikir pun pasal kau!! the &%$ betolla!
isk isk..
ape yg perlu aku buat ye!!?? 1stly jadilah orang yang heartless...hish, bape kali nk cakap nih!!! HEARTLESS...HEARTLESS...HEARTLESS....especially with heartless people...ni lah prob major aku sbnrnye..
next is, ko jangan gelabah bleh x?? cool...biarlah lose marks banyak mane pun..biarlah ko lambat skit dari orang lain pun...janganlah RISAU sangat!!
pastu, aku nk contohi sorang budak ni, die ni semakin orang benci dia, semakin dia nak dekat bilamana org tu bawa manfaat tuk dia. Mcm lecturers la..semakin benci semakin dekat semakin baik KOT?

dahla...
ampun, terkasar bahasa, hari ini memang angin sikit, baik di luar tingkap sana, mahupun di dalam ni. Hujan pun luar dalam gak..ahah.

2 komentar:

ammar mengatakan...

chill lah...:D

buhayrah mengatakan...

huhu..kalaulah chill itu semudah menaipnya..

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .