Sabtu, 03 Oktober 2009

angin

assalamualaikum wbt

Hari ini perut saya masuk angin. Tak makan? Kurang makan? Atau memang takde makanan?
Ahh, saya ada sedikit rasa bosan dan 'CUKUPLAH' hidup tak terurus dan belajar semata.
Terurus je sebenarnya, tapi tak seperti kehidupan yang saya pernah rasa di bawah naungan keluarga..cewah.

Saya tak tahu kenapa, tapi kebanyakan benda yang saya nampak kat sini, sekarang ni, saya akan memandang dengan perasaan, tak lama lagi saya akan tinggalkan kau, dan perasaan itu adalah suatu kepuasan. Begitu sekali teringinnya saya nak BALIK!FOR GOOD!

Jadi, dengan ini aku memohon kepadaMu ya ALlah, semoga aku graduate denga sejahteranya dengan mu3adaal baik punya pada bulan 6 tahun depan insyaALlah, dan balik for good dengan selamat..ameen ya Rabbal-3alameen..

2 komentar:

kiki mengatakan...

sabar nur sabar...hehe

Ree mengatakan...

tidak makan? dietkah?
huhu~ juz jking

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .