Senin, 23 April 2012

patient sedar time jahit!

harini masa aku tengah jahit2 bibir patient kul 2 pagi, patient tu bangun sambil mulut penuh darah membuak2, kaki tangan meronta2. patient tu lelaki bebadan besar dan gagah. aku yang kerdil nasib baik dapat secure kaki dia sahaja dengan jayanya. hanya Allah tahu betapa aku takut sangat masa tu. jarum2 di badan dia takut tercucuk aku. splashes n everything. aku belum kawen lg wey...xnak kene infection. pahtu aku just berharap yang dia bukan tgh nazak, struggling macam gorila kat situ. seriouly macam gorila, aku tak tipu. bayangkan la tube tu kat respiratory tract dia, dan dia sedar. gelabahsss lar. aku? arrr, dreadful traumatic experience. hate it!

Tidak ada komentar:

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .