Minggu, 02 Oktober 2011

that independent woman is crying

when they see i can drive, i can isi petrol by myself, i can drive long distance alone without problem, they think i'm ok. people stop caring about me when i seems independent already.
this is sad
sometimes i wanna be a housewife, someone else should be taking care of sending me to where i work, taking care of the car and safety and all...and having someone to accompany me wherever i go.

but actually this feeling happens SOMETIMES only.

mostly, it is fun being independent. HAHHA

aku menderita bukan sebab aku sedang bersedih, tapi aku menderita kerana tak tahu nak meluahkan kesedihan itu!

Bila aku tidak menangis, bukan bererti hati aku batu. Aku masih seorang perempuan yang penuh dengan perasaan citrawarna itu (hahha aku punya prumpamaan over kan!)

aku takpandai nak marah orang - (akan merosakkan mood aku kalau aku marah) - tapi resultnya, orang suka kacau/buli aku sebab takkan kena marah. - boleh jadi advantage, kurang dosa marah aku.

tapi aku masih tercari2 keikhlasan dalam diri aku agar tabiat aku tidak memarahi orang itu dikira pahala, bukan sekadar angin lalu sahaja.

Tuhan, gimme strength!

Tidak ada komentar:

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .