Minggu, 27 Maret 2011

do you want to be ME?

seriously, who in the world, ever want to be me?
HAHA..seems like nobody wants to be me.=')

i'm trying hard, to be someone better. than now. but its always more comfortable to be just....ME..

at least, aku nak hati aku ni kuat sikit. think about big things only..
sekarang ni aku ada prob dengan seseorang, aku terfikir2 sampai pening kepala aku.
why should i actually ever think about it?

kalau pagi tadi lagi la pening , tido je aku. so tghari aku ajak kawan g kedai, beli keperluan sikit...at least aku keluar, aku tak fikir sangat. then balik, tertidur plak! keluar lagi, g tasik plak..alhamdulillah...dah ok sikit.. sekarang aku rasa mulut aku dah boleh senyum dan otak aku dah boleh fikir pasal benda lain, alhamdulillah.

langit dikoyakkan untuk menumpahkan airnya,
hujan di hatiku juga masih lagi basah.

Tepeng made my heart cried a lot, lately.

Gotta move on, and forget things.

'jangan bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita'

Tidak ada komentar:

 
Copyright kejora tujuh warna 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .